HR Manager

Over ons

Cooling, our nature! Sabcobel is een familiebedrijf actief in de koeling en streeft continu naar een groene oplossing op maat. In onze installaties leggen we de focus op het gebruik van natuurlijke koudemiddelen en optimaal energieverbruik en dit telkens in nauwe samenwerking met onze klanten. Onze werknemers (the cool people of Sabcobel) zijn van cruciaal belang om deze doelstellingen te kunnen verwezenlijken.

Gezien ons bedrijf in volle expansie is, zijn we op zoek naar een HR Manager om zowel onze vestiging in Sint-Niklaas als in Wallonië te ondersteunen.

Jouw takenpakket

Als HR Manager rapporteer je  aan de CEO en ben je verantwoordelijk voor volgend takenpakket:

  • Verantwoordelijk voor de selectie, rekrutering, ontwikkeling en retentie van getalenteerde/competente medewerkers en leidinggevenden.
  • In samenwerking met de Business het ontwikkelen en implementeren van competentieprofielen voor alle werknemers binnen Sabcobel alsook analyseren en evalueren van de gaps tussen de vereiste competenties versus de reeds ontwikkelde competenties.
  • Uitwerken, invoeren en opvolgen van een functionerings- en evaluatiebeleid gekoppeld aan een optimale variabele verloning voor welbepaalde departementen.
  • Uitwerken en implementeren van een ‘flexible income plan’ waarbij de werknemers de optie hebben om hun salariscomponenten aan te passen in functie van hun individuele noden.
  • Leidinggeven aan de Payroll Officer en organiseren van een correcte en efficiënte personeels– en loonadministratie, rekening houdend met de geldende wetgeving en reglementering.
  • De leidinggevenden voorzien van de nodige HR tools alsook uitgeschreven processen en handleidingen om hun rol als ‘owner’ van de afdeling(en) goed te kunnen opnemen.
  • Je maakt deel uit van het Management Team en rapporteert op regelmatige basis aan de Directie.
  • Je bent flexibel en verdeelt jouw tijd 50/50 over Vlaanderen (Sint-Niklaas) en Wallonië (Charleroi).

Profiel

Je beschikt over minstens 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie.

Vereiste competenties:

  • Je beschikt over een grondige kennis van sociale wetgeving en bent leergierig om deze kennis op peil te houden.
  • Je beschikt over sterke communicatieve skills zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je houdt van digitalisatie en denkt mee om de HR-processen te optimaliseren en automatiseren.
  • Je kan discreet omgaan met vertrouwelijke informatie.
  • Je bent perfect tweetalig zodat je zowel onze vestiging in Sint-Niklaas als in Wallonië (juridisch) kan ondersteunen.
  • Je bent flexibel en bent bereid zich tot 3x per week te verplaatsen naar Charleroi (en na verhuis van ons kantoor naar Jumet).
  • Je kan je helemaal terugvinden in onze vier Sabcobel waarden: teamwork, eerlijkheid, passie en klantgerichtheid.

Ons aanbod

Je komt terecht in een stabiel familiebedrijf met focus op de toekomst en kan rekenen op een marktconforme verloning aangevuld met extra-legale voordelen inclusief bedrijfswagen. Interesse? Stuur dan snel jouw motivatie en CV door naar jobs@sabcobel.be t.a.v. Els De Koninckx (HR Manager).


Download vacature    Terug naar vacatures

Interesse?

Solliciteer nu!